.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کاهش ساعت کار ادارات، مدارس و بانکها در ماه مبارک

به منظور ایجاد زمینه لازم برای استفاده مطلوب کارکنان دولت از فضایل و معنویت‌های ماه مبارک رمضان، هیئت وزیران ساعت کار ادارات، مدارس و بانکها در این ماه نورانی و پربرکت را اعلام کرد.

بر اساس تصمیم هیئت وزیران و برای به وجود آمدن فرصت مناسب برای خودسازی و بهره‌مندی از برکات بی‌شمار ماه شریف و نورانی رمضان مقرر شد تا در همه استانها به استثنای تهران فعالیت اداری، صبح‌ها با یک ساعت تأخیر شروع و در بعد از ظهر نیز یک ساعت و نیم زودتر خاتمه یابد.

بر اساس بند دیگری از تصویب ‌نامه هیئت وزیران ساعت شروع کار اداری در تهران نه (9) صبح و ساعت پایان کار چهارده (14) تعیین ‌‌شد.

هیئت وزیران همچنین بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران را موظف کرد تا ساعت فعالیت بانکها را به گونه‌ای تنظیم کند که آغاز آن حداقل 30 دقیقه قبل از شروع به کار ادارات و سازمانها باشد.

وزارت آموزش و پرورش نیز از سوی هیئت وزیران مکلف شد تا ساعت فعالیت مدارس را به گونه‌ای تنظیم نماید که آغاز کار مدارس حداقل 30 دقیقه قبل از شروع به کار ادارات و سازمانها باشد.

همچنین با تصمیم هیئت وزیران هرگونه فعالیت فوق برنامه در ماه مبارک رمضان باید قبل یا بعد از پایان ساعت کار انجام شود.

بر این اساس ‌ایاب و ذهاب کارکنان باید به طوری برنامه ‌ریزی و تنظیم شود که رأس ساعت مقرر در محل کار حضور داشته و در پایان رأس ساعت معین محل کار خود را ترک نمایند.

قانون اساسی به لحاظ تنظیم ساعات کار تکلیفی برای دولت تعیین کرده است که براساس آن ساعت کار باید به گونه ای باشد که هر فرد علاوه بر تلاش شغلی فرصت خودسازی معنوی هم داشته باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.036 seconds.